Neuromeditatie

Ce este neuromeditatia?

Oamenii petrec ani grei imbunatatindu-si practica de meditatie pentru a ajunge la ,,urmatorul nivel”. Altii incearca de cateva ori sa meditezeapoi renunta foarte usor pentru ca nu reusesc. Unii dintre noi dorim cu adevarat sa intelegem si sa folosim meditatia dintr-o perspectiva stiintifica si intr-un mod tintit. Ne dorim sa fie simplu, dar nici o abordare de meditatie nu functioneaza pentru toata lumea. Istoria noastra personala, fiziologia, mediul si rezultatele dorite sunt unice.

 

In  cadrul centrului Biohacking Performance, nu doar ca veti afla care tip de meditatie vi se potriveste, cu ajutorul Neurofeedback-ului veti invata cum sa meditati sau daca o practica este eficienta pentru dumneavostra.

Exista sute, poate mii de forme diferite de meditatie, fiecare cu propriile traditii si practici specifice. Exista practici de meditatie, cum ar fi Meditatia Transcendentala (TM), in care inveti sa te eliberezi si sa iti golesti mintea, permitand acesteia sa se scufunde intr-un spatiu de constientizare odihnitoare. 

 

Exista practici de concentrare care cer practicantului sa-si concentreze atentia asupra respiratiei lor sau asupra unui cuvant sau fraza specifica; intorcand usor mintea la tinta de fiecare data cand rataceste. Exista inca alte practici, cum ar fi Tai Chi, care implica un model de miscari coregrafiate si un accent pe ,,scufundarea continua a energiei” si ,,miscarea ca apa”. Toate acestea pot fi considerate forme de meditatie, totusi fiecare este destul de diferita. Deoarece sunt atat de multe stiluri si traditii si exista atat de multe informatii disponibile despre aceste practici, este un pic coplesitor. Aceasta supraincarcare de informatii face foarte dificil pentru cineva sa stie de unde sa inceapa sau care practici de meditatie ar putea fi cele mai potrivite pentru nevoile lor specifice.

 

Pe baza modului in care este directionata atentia, a intentiei noastre din timpul practicii si felul in care afecteaza creierul, toate meditatiile se incadreaza in general intr-una (sau mai multe) din cele 4 categorii: Focus, Mindfulness, Quiet Mind si Open Heart

NeuroMeditatia Focus

Dezvolta-ti concentrarea

 

Daca te lupti cu:

Simptome ADHD | Depresie | Declin cognitiv | Probleme de memorie

Acest tip de NeuroMeditatie este perfect pentru tine

Abordarea noastra personalizata face ca aceste practici sa fie mai usor de invatat.

 

Invatarea practicii

 

NeuroMeditatia Focus poate imbunatati:

Capacitatea de concentrare | Constientizarea de sine| Stabilitatea mintala

Incorporam o varietate de sfaturi, trucuri si instrumente pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele.

Stilul de Neuromeditatie Focus pune accentul pe mentinerea atentiei asupra unei singure tinte, cum ar fi respiratia, o mantra sau o flacara de lumanare.

Aceste practici sunt asociate cu activarea crescuta a lobilor frontali si ajuta la antrenarea creierului pentru a imbunatati o varietate de functii cognitive, inclusiv sustinerea atentiei, imbunatatirea timpului de reactie si a memoriei de lucru.

Acest stil este util pentru cei care se lupta cu ADHD si declinul cognitiv. Meditatia este o baza pentru toate celelalte stiluri de meditatie, ajutand la stabilizarea mintii.

bioh-65-min

NeuroMeditatia Mindfulness

bioh-66-min

Invata sa traiesti clipa

Daca te lupti cu:

Anxietate | Stresul cronic | Depresie

 

Mindfulness NeuroMeditation poate ajuta!

Abordarea noastra personalizata face ca aceste practici sa fie mai accesibile.

 

Invatarea de a practica NeuroMeditatia Mindfulness va poate ajuta:

Invata sa dai drumul | Creeaza distanta de gandurile tale | Gestionati sentimentele si comportamentele | Reduce judecata | Cresterea gradului de constientizare corporala | Reveniti la constientizarea momentului prezent.

Incorporam o varietate de sfaturi, trucuri si instrumente pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele.

 

Stilul Mindfulness NeuroMeditation(r) va invata sa observati procesul de constientizare: gandurile, sentimentele si senzatiile corporale. Inveti sa creezi o distanta sanatoasa fata de reactiile interne, aducandu-ti toata atentia asupra momentului prezent ori de cate ori mintea rataceste. Exersezi sa accepti lucrurile asa cum sunt, fara sa te prinda, sa te agati sau sa nu te indepartezi.

Aceste practici sunt asociate cu calmarea anumitor regiuni ale creierului implicate in raspunsul la stres. Creierul devine mai flexibil, iar modalitatile obisnuite de a te percepe pe tine, pe ceilalti si mediul se schimba in mod natural. Aceste practici pot fi benefice in special pentru gestionarea stresului, anxietatii si depresiei.

NeuroMeditatia Open Heart

Imbunatatiti-va starea de spirit si empatia

Daca te lupti cu:

Depresie | Durere | Lipsa empatiei | Resentiment | Probleme de relatie

Open Heart NeuroMeditation poate ajuta!

Abordarea noastra personalizata face aceste practici mai accesibile.

 

Invatarea practicii

NeuroMeditatia inimii deschise poate:

Imbunatatiti starea de spirit | Cresteti empatia | Creste recunostinta | Inima Deschisa Iubirii si Vindecarii | Cresteti luarea exacta a perspectivei | Cresteti generozitatea

Incorporam o varietate de sfaturi, trucuri si instrumente pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele.

 

Stilul Open Heart NeuroMeditation(r) subliniaza activarea si imbunatatirea starilor sentimentale pozitive, cum ar fi dragostea, compasiunea, generozitatea, recunostinta si bucuria. Poate ajuta la imbunatatirea starii de spirit si va permite sa deveniti mai empatic, mai iubitor, mai bun si mai clar. Din aceste motive, este denumita si meditatie de dragoste si bunatate.

Cu aceste practici, intentionati sa trimiteti aceste sentimente catre altii din lume. Tintele pentru aceste practici pot fi dvs., familia, prietenii, cunostintele sau regiunile lumii care se confrunta cu conflicte.

Meditatia pentru inima deschisa ne poate ajuta, de asemenea, sa stabilim si sa mentinem limite sanatoase in relatiile noastre, pe masura ce obtinem empatie precisa si o comunicare constienta pentru a completa sentimente de dragoste.

Practicile Open Heart activeaza regiuni ale creierului implicate in sustinerea atentiei, sintetizand comunicarea intre ganduri si sentimente, crescand empatia exacta si cultivand sentimente emotionale bazate pe corp. Aceste practici pot ajuta la ingrijorarea dispozitiei, resentimentul, luarea perspectivei si durerea nerezolvata.

bioh-67-min

NeuroMeditatia Quiet Mind

bioh-68-min

Cultivati pacea interioara

Daca te lupti cu:

Durere cronica | Tulburari de personalitate | Compulsie obsesiva | Probleme legate de alimentatie si imagine corporala | Abuz de substante si dependenta

NeuroMeditation Quiet Mind va poate ajuta!

Abordarea noastra personalizata face ca aceste practici sa fie mai accesibile.

 

Invatarea de a practica Neuro-meditatia inimii deschise va poate ajuta:

Linisteste mintea | Minimizeaza vorbirea interna de sine | Creati distanta de Ego-Mind | Cultivati alerta odihnitoare | Apreciaza si accepta viata

Incorporam o varietate de sfaturi, trucuri si instrumente pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele.

 

Stilul NeuroMeditation(r) Quiet Mind reprezinta viziunea stereotipa a meditatiei: aceea de a intra in constientizare pura sau spatiu fara un flux constant de ganduri si imagini. Aceste practici va invata cum sa va dati drumul si sa coborati sub nivelul constiintei de zi cu zi, dincolo chiar de domeniul vorbirii de sine interne. Este nevoie de o stare relaxata a mintii si a corpului, in care sa putem ,,fi”.

Aceste practici regiuni linistite ale creierului implicate in procesarea sinelui sau a ego-ului. Beneficiile stilului de meditatie Quiet Mind includ un sentiment de calm si reducerea atat a cantitatii, cat si a intensitatii vorbirii interne de sine, a gandirii, a analizei si a procesarii, care va permite sa traiti in prezent.

Practicile de meditatie a mintii linistite pot fi deosebit de utile pentru problemele de identitate, problemele legate de alimentatie si imaginea corpului si tendintele obsesive sau dependente.